• Mijn account
    • (X)Inloggen

      Ik ben al klant bij Petit Merci

      Voer je e-mailadres en wachtwoord hier in om in te loggen op de website:

      Wachtwoord vergeten?

      Nog geen klant bij Petit Merci?

      • Eerdere bestellingen bekijken
      • Automatisch verstuurgegevens ophalen
      • Track je bestelling
      Nieuw bij Petit Merci
Je bent hier:
  • Home
  • Klantenservice
  • Herroepingsrecht en klachten

Herroepingsrecht en klachten

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Echter, de kosten voor retourneren van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening, Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg hiervoor de tarieven van  uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen, Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.Om gebruik te maken van dit recht kunt u vooraf contact met ons opnemen via info@petitmerci.nl  Uitsluiting van deze regels zijn speciaal voor de klant geproduceerde artikelen, etenswaren, feestartikelen etc.  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending terugstorten mits het product in goede orde is ontvangen. Goederen die retour gezonden worden zonder vooroverleg worden niet geaccepteerd en/of in behandeling genomen.

Klachten

We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@petitmerci.nl.  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Webwinkelkeur http://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.